#1 2012-01-23 11:12:36

JacKo

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2011-12-04
Posty: 9
Punktów :   

Program praktyk - sem. 2

http://www.cosinus.pl/MojCosinus/Prakty … /3084.aspx

POLICEALNA SZKOŁA ORGANIZACJI REKLAMY
Praktyka zawodowa – semestr II
Praktyka w pełno profilowej agencji reklamowej, agencji reklamy wizualnej, agencji reklamy środków masowego przekazu, agencji public relations, dziale marketingu i reklamy przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych – 21 dni.
342[01]/SP/MEN/1999.12.20
1.     Wprowadzenie i zapoznanie słuchacza z firmą:
- zapoznanie słuchacza z organizacją pracy, harmonogramem i dyscypliną pracy;
- przeszkolenie w zakresie BHP i p.poż;
- zapoznanie z obowiązującymi regulaminami wewnętrznymi;
- struktura organizacyjna firmy;
- przedmiot działania;
- forma prawna firmy;
- system identyfikacji firmy.
2.     Pozyskiwanie klientów do współpracy z firmą:
          - udział w rozmowach handlowych;
          - demonstrowanie usług reklamowych;
          - przyjmowanie zleceń;
          - sporządzanie i zawieranie umów z klientami;
          - akwizycja;
          - opracowanie oferty handlowej z zakresu sprzedaży usług reklamowych.
3.     Przeprowadzanie analiz marketingowych:
          - zbieranie informacji na temat zleceniodawcy i jego oczekiwań;
          - zbieranie informacji niezbędnych do realizacji zadań reklamowych;
          - przeprowadzenie badań rynkowych i reklamowych;
          - opracowanie wniosków z programów badań rynkowych przeprowadzonych
            przez ośrodki badania opinii publicznej lub inne specjalistyczne firmy
            i wykorzystanie ich do projektowania założeń kampanii reklamowej oraz zakupu
            powierzchni i czasu reklamowego w różnych typach mediów reklamowych.
4.     Przygotowanie kampanii reklamowej (działań PR):
          - opracowanie podstawowych założeń kampanii reklamowej (briefu);
          - określenie szczegółowych celów reklamy;
          - dobieranie środków reklamy w zależności od celów reklamy, adresatów, środków
             przekazu i metod oddziaływania na klientów;
          - ustalenie optymalnych kosztów kampanii reklamowej (wielkości budżetu PR);
          - rezerwowanie i kupowanie powierzchni i czasu reklamowego w różnych typach
            mediów.
5.     Projektowanie środków reklamowych (działań PR):
          - tworzenie apeli reklamowych: haseł, sloganów, notatek prasowych, publikacji
            reklamowych, komunikatów reklamowych w radiu i reklamówek telewizyjnych
            oraz wykorzystywanych w działalności informacyjnej przedsiębiorstwa (PR);
          - organizowanie sesji zdjęciowych na potrzeby publikacji reklamowych i działań
            public relations;
          - projektowanie elementów systemu identyfikacji firmy;
          - projektowanie elementów graficznych do publikacji reklamowych, szyldów,
             plansz itp.;
          - projektowanie wystaw sklepowych, miejsc sprzedaży, stoisk targowych;
          - przygotowanie różnych form reklamy radiowej i telewizyjnej;
          - planowanie i przygotowanie seminariów i konferencji (w tym prasowych);
          - przygotowanie konkursów, loterii, pokazów, degustacji, demonstracji próbek
             towarów w ramach promocji sprzedaży;
          - posługiwanie się rysunkiem, zasadami kompozycji, koloru i liternictwa w pracach
            projektowych;
          - zastosowanie komputera i innego sprzętu wykorzystywanego w reklamie;
          - testowanie projektów i przekazów reklamowych przed ich publikacją.
6.     Realizacja środków reklamowych (działań PR):
          - opracowanie formy i typografii tekstów reklamowych, łączenie tekstów z grafiką
             i zdjęciami w publikacjach reklamowych;
          - dokonywanie korekty materiałów przygotowanych w przygotowalni
             poligraficznej i drukarni;
          - przygotowanie podłoża, wycinanie na ploterze, klejenie znaków, napisów
             i elementów graficznych na szyldach, fryzach, planszach, pojazdach itp.;
          - aranżacja wystaw i wnętrz sklepowych;
          - realizacja kompozycji przestrzennych na targach i wystawach branżowych;
          - udział w produkcji dźwiękowych nagrań reklamowych oraz filmów
            reklamowych;
          - organizowanie seminariów, konferencji, konkursów, loterii i innych działań
            promocyjnych;
          - stosowanie różnorodnych technik reklamowych, sprzętu i materiałów
             wykorzystywanych w reklamie;
          - ocenianie walorów estetycznych przygotowanych reklam.
7.     Ocena przebiegu, efektów i korzyści przeprowadzonej kampanii reklamowej (działań PR):
          - dobieranie metod badań sprawdzających skuteczność elementów kampanii
             reklamowej i programu działań PR;
          - określenie celu i zakresu oceny realizacji podjętych działań;
          - mierzenie rezultatów, wyciąganie wniosków.
8.     Zakończenie praktyki zawodowej. Ocena dokumentacji sporządzonej podczas
praktyki.

Ostatnio edytowany przez JacKo (2012-01-23 11:13:43)

Offline

 

#2 2012-02-01 11:49:48

 dr_worm

Nowy użytkownik

36949310
Skąd: Dąbrowa k/Wąsowa :)
Zarejestrowany: 2012-01-08
Posty: 8
Punktów :   

Re: Program praktyk - sem. 2

I jeszcze ważne info dla tych, którzy chcieliby uzyskać zwolnienie. Na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 30 kwietnia 2007 o całkowite zwolnienie możemy ubiegać się, gdy mamy staż pracy na podobnym stanowisku wynoszący minimum 2 lata. Poniżej załączam wycinek z rozporządzenia.



§ 30. 1. Dyrektor szkoły dla dorosłych:

1) zwalnia słuchacza z obowiązku odbycia praktycznej nauki zawodu w całości, jeżeli przedłoży on:

a) uzyskane przed rozpoczęciem nauki w szkole świadectwo uzyskania tytułu zawodowego (lub świadectwo równorzędne), wydane po zdaniu egzaminu kwalifikacyjnego, lub świadectwo czeladnika albo dyplom potwierdzający kwalifikacje w zawodzie lub dyplom mistrza - w zawodzie, w którym się kształci,

b) zaświadczenie wydane przez pracodawcę, potwierdzające przepracowanie w zawodzie, w którym się kształci, okresu co najmniej równego okresowi trwania nauki zawodu, przewidzianemu dla danego zawodu;

2) może zwolnić słuchacza z obowiązku odbycia praktycznej nauki zawodu w części, jeżeli przedłoży on:

a) uzyskane przed rozpoczęciem nauki w szkole świadectwo uzyskania tytułu zawodowego (lub świadectwo równorzędne), wydane po zdaniu egzaminu kwalifikacyjnego, lub świadectwo czeladnika albo dyplom potwierdzający kwalifikacje w zawodzie lub dyplom mistrza - w zawodzie wchodzącym w zakres zawodu, w którym się kształci,

b) zaświadczenie wydane przez pracodawcę, potwierdzające przepracowanie w zawodzie, w którym się kształci, okresu co najmniej równego okresowi trwania nauki zawodu, przewidzianemu dla zawodu wchodzącego w zakres zawodu, w którym się kształci,

c) zaświadczenie wydane przez pracodawcę, potwierdzające zatrudnienie w zawodzie, w którym się kształci, lub w zawodzie wchodzącym w zakres zawodu, w którym się kształci;

3) zwalnia słuchacza szkoły policealnej z obowiązku realizacji zajęć edukacyjnych "Podstawy przedsiębiorczości", jeżeli przedłoży on świadectwo ukończenia szkoły dającej wykształcenie średnie, z którego wynika, że zrealizował on te zajęcia.

2. W szkole dla dorosłych kształcącej w formie zaocznej, która prowadzi kształcenie zawodowe na podstawie modułowego programu nauczania dla zawodu, dyrektor szkoły zwalnia słuchacza z obowiązku odbycia praktycznej nauki zawodu wyłącznie w zakresie praktyk zawodowych, jeżeli przedłoży on zaświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 lit. b lub c.



http://www.cosinus.pl/MojCosinus/Prakty … t/494.aspx

Offline

 

#3 2012-02-23 16:27:39

JacKo

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2011-12-04
Posty: 9
Punktów :   

Re: Program praktyk - sem. 2

Byłem w biurze Cosinusa przy ul. św. Marcina. Pytałem czy uzyskam jakieś szczegółowe informacje nt praktyk. PONIEDZIAŁEK 16:30 - 18:00 , w tym czasie na pani odpowiedzialna za praktyki, które powinna rozjaśnić niejasności

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.lolad.pun.pl www.hamak-ots.pun.pl www.dforce.pun.pl www.maciejkowewzgorze.pun.pl www.pseteamcoduo.pun.pl